Najważniejsze informacje przed imprezą

Drodzy uczestnicy,

mamy dla Was parę informacji organizacyjnych. Prosimy o dokładne zapoznanie się z każdym punktem. 🙂

 

 

 

 

Minuty startowe – w środę opublikowaliśmy godziny startowe: https://kaszubskawloczega.pl/2017/05/17/listy-zespolow-z-minutami-startowymi/

Rejestracja – pamiętajcie, żeby zjawić się w bazie odpowiednio wcześniej. Na początku należy podejść całym zespołem do Sekretariatu. Tam po załatwieniu wszelkich formalności zostanie wręczona zespołowi karta startowa. Chwile przed startem należy zgłosić się do Budowniczego swojej trasy, który w odpowiednim momencie wyda zespołowi mapy.

Parkingi – w związku z tym, że ośrodek nie jest duży, na terenie bazy dysponujemy miejscami parkingowymi jedynie dla osób, które wynajęły domki na terenie ośrodka. Dla pozostałych proponujemy parking przy cmentarzu w Przywidzu (oznaczony trójkątem na pseudo-mapce dołączonej do tego maila – specjalnie wydzielona Trasa Parkingowa – TP 😉 ). Prosimy wziąć to pod uwagę i zjawić się w Przywidzu odpowiednio wcześniej, żeby mieć czas na zaparkowanie i dotarcie do bazy. Sugerujemy również skorzystanie z komunikacji publicznej.

Zachęcamy również do wspólnego organizowania przejazdów. Do kontaktu z innymi uczestnikami można wykorzystać wydarzenie na FB:  http://www.facebook.com/events/1465274340169910/?fref=ts

 

Harmonogram – podajemy link do harmonogramu imprezy: https://kaszubskawloczega.pl/2017/05/12/harmonogram-imprezy/

Szatnia – na terenie ośrodka zorganizujemy szatnię, w której będzie możliwość pozostawienia rzeczy zbędnych na trasie.

Fundacja Pomorze Dzieciom – na terenie imprezy swoje stanowisko będzie miała (podobnie jak w zeszłym roku) Fundacja Pomorze Dzieciom, która będzie zbierać na opiekę dla dzieci z hospicjum. 🙂 Fundacja przygotowała pamiątkowe chusty z tegorocznej edycji Kaszubskiej Włóczęgi.  Każdy z uczestników będzie mógł je nabyć za symboliczną opłatą.

Zakończenie imprezy – po powrocie z tras każdy uczestnik będzie miał zapewniony ciepły posiłek na podstawie kuponu dołączonego do mapy. Po południu planujemy rozpalić ognisko, które będzie się palić do ostatnich biesiadników :-). Chętnych zachęcamy do zabrania z sobą kiełbasek do upieczenia oraz gitar i śpiewników.

Nocleg na terenie ośrodka – na terenie ośrodka istnieje możliwość zarezerwowania domków z soboty na niedzielę. Chętnych zapraszamy do kontaktu mailowego z ośrodkiem, zostały już tylko 2 wolne domki 4-osobowe: https://kaszubskawloczega.pl/nocleg/

Konkurs  – wspólnie z naszym sponsorem głównym: Decathlonem Przymorze, przygotowujemy w dniu imprezy konkurs fotograficzny ze zdjęciami z tras z nagrodami. 🙂 Szczegóły w poście na wydarzeniu: https://www.facebook.com/KaszubskaWloczega/photos/gm.1526021787428498/1469015086488695/?type=3&theater

Nagrody – najlepsze drużyny na poszczególnych trasach otrzymają pamiątkowe dyplomy oraz będą miały możliwość wyboru nagród.

 

W tym miejscu chcielibyśmy wspomnieć o naszych sponsorach:

Sponsor główny:

Decathlon Przymorze

Sponsorzy:

BlokFit Boulder Center Gdańsk, Sklep Tuttu w Gdańsku, Skimondo, Lyon Energy Booster, Nata, Sklep Podróżnika Gdańsk, Mastif Knives&Tools, Gmina Przywidz, Port Brzeźno, Busters Escape Rooms, JUMPCITY – Park Trampolin, Zalatani.com.pl, DSTeam Strzelnica

Wśród wszystkich uczestników zostaną również rozlosowane mniejsze nagrody. Nie zapominajmy jednak o tym, że w trakcie Kaszubskiej Włóczęgi liczy się przede wszystkim zabawa i aktywność na świeżym powietrzu, a nie rywalizacja. :-_

Osoby nieletnie – przypominamy o wypełnionych oświadczeniach przez rodziców zgodnie z informacji zamieszczonymi w komunikacie startowym.

W przypadku pytań, pozostajemy do dyspozycji (w nieco jednak ograniczonym trybie, w związku z przygotowywaniem bazy 🙂

Do zobaczenia!